ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ گرانِ کارگران، ارزان تمام شد+ فیلم دلار گران شد، حباب سکه را هم بیشتر کرد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال گذشته کمتر از ۱۰۰۰ دستگاه بوده است | کاهش رشد اسقاط با ممنوعیت واردات انجام ۲ پرواز فوق العاده برای روز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مسیر تهران به مشهد اجاره واحد‌های میلیاردی در کوهسنگی مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) باید‌ونباید‌های تشخیص کالای تقلبی در بازار لوازم یدکی خودرو مشارکت ۸۹درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت ویدئو | چه تعداد بیکار در کشور داریم؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | نوسانات همچنان گریبان‌گیر خودرو‌های داخلی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در کارگاه‎ها ارزخواری مونتاژکاران خودرو کار دستشان داد | دستور وزیر صمت برای بررسی موضوع افت ۷۰ درصدی تولید زعفران | افغانستان صادر کننده زعفران ایران به جهان چرا نیمی از متقاضیان نهضت ملی مسکن منصرف شدند؟ ۳ هزار میلیارد تومان پول حقیقی از بورس در فروردین ماه ۱۴۰۳ خارج شد شرایط دریافت وام ۱۰ تا ۳۰۰ میلیونی +جزئیات سوءاستفاده از کارگران در قرارداد‌های کاری موقت
سرخط خبرها

میزان پرداختی حقوق بازنشستگان کشوری منتشر شد + جدول (۱۸ آبان ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۳۴۴۹
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱
  • ۹۳
میزان پرداختی حقوق بازنشستگان کشوری منتشر شد + جدول (۱۸ آبان ۱۴۰۲)
براساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، میانگین حقوق حقوق‌بگیران تا پایان شهریورماه امسال (کل برقراری‌ها) معادل ۱۱ میلیون و ۲۹۱ هزارتومان بوده که این رقم در پایان شهریورماه سال گذشته ۷ میلیون و ۹۵۲ هزارتومان اعلام شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مطابق آمار‌های منتشر شده از سوی صندوق بازنشستگی کشوری، تعداد حقوق‌بگیران صندوق در پایان شهریورماه امسال معادل یک میلیون و ۶۴۱ هزار و ۳۴۰ نفر بوده و این درحالیست که تعداد حقوق‌بگیران صندوق در پایان شهریورماه سال گذشته معادل یک میلیون و ۵۸۵ هزار و ۳۴۳ نفر بوده است.

به عبارتی تعداد کل حقوق‌بگیران صندوق تا پایان فصل تابستان سال ۱۴۰۲ نسبت به زمان مشابه سال قبل به میزان ۳.۵ درصد افزایش داشته است.

اما از میان این یک میلیون و ۶۴۱ هزار و ۳۴۰ نفر، یک میلیون و ۳۲۷ هزار و ۹۷۵ نفر بازنشسته، ۱۳ هزار و ۲۲۵ نفر از کارافتاده، ۶۱ هزار و ۹۹۱ نفر شاغل متوفی و ۲۳۸ هزار و ۱۴۹ نفر بازنشسته متوفی هستند.

میزان پرداختی حقوق بازنشستگان منتشر شد + جدول (۱۸ آبان ۱۴۰۲)

بازنشستگان کشوری حقوقشان را بر اساس این جدول دریافت می‌کنند

در این میان به تفکیک استانی و براساس آخرین گزارش دریافتی از پایگاه اطلاعاتی صندوق بازنشستگی کشوری نیز، استان تهران با ۳۲۴ هزار و ۹۷۴ نفر بیشترین و استان ایلام با ۱۴ هزار و ۱۶ نفر کمترین تعداد حقوق‌بگیران را داراست.

۲ درصد از کارافتادگی‌ها ناشی از کار و ۹۸ درصد آن‌ها غیر از ناشی از کار بوده است. در حالت شاغل متوفی نیز ۱۰ درصد فوت شاغلان ناشی از کار و ۹۰ درصد فوت‌ها غیر ناشی از کار بوده است.

وضعیت حقوق‌بگیران به تفکیک جنسیت در پایان شهریورماه امسال نیز حاکی از آن است که ۶۶ درصد جامعه حقوق‌بگیران مرد و ۳۴ درصد زن هستند.

از سوی دیگر نیز، بررسی توزیع دستگاهی حقوق‌بگیران در پایان شهریورماه امسال نیز نشان می‌دهد که وزارت آموزش و پرورش با یک میلیون و ۲۲ هزار و ۳۷۶ حقوق‌بگیر، بزرگترین دستگاه مشترک صندوق بازنشستگی کشوری است که ۶۲.۲۹ درصد جامعه حقوق‌بگیران صندوق را تشکیل می‌دهند. همچنین وزارت بهداشت با ۱۳.۲۶ درصد (۲۱۷ هزار و ۷۰۵ نفر) در رتبه بعدی قرار دارد.

یکی از چالش‌های اصلی صندوق، کاهش پوشش حمایتی است و این درحالیست که براساس تجربیات بین‌المللی یک صندوق بازنشستگی پایدار دارای نسبت پشتیبانی حداقل ۳ و در سطح مطلوب ۶ تا ۷ است.

براساس این گزارش، بررسی میانگین حقوق حقوق‌بگیران در سال ۱۴۰۲ (برقراری‌های جدید) نیز نشان می‌دهد که میانگین اولین حقوق بازنشستگی معادل ۱۶ میلیون و ۳۳ هزار تومان و میانگین آخرین حقوق اشتغال معادل ۱۶ میلیون و ۹۶۶ هزارتومان بوده است.

همچنین میانگین حقوق حقوق‌بگیران در پایان شهریورماه (کل برقراری‌ها) در پایان شهریورماه امسال معادل ۱۱ میلیون و ۲۹۱ هزارتومان بوده است که این رقم در پایان شهریورماه سال گذشته ۷ میلیون و ۹۵۲ هزارتومان اعلام شده است.

به عبارتی میانگین حقوق حقوق‌بگیران پایان شهریورماه سال ۱۴۰۲ نسبت به زمان مشابه سال قبل به طور میانگین به میزان ۴۲ درصد افزایش داشته که ناشی از ۲۰ درصد افزایش حقوق بازنشستگان و وظیفه‌بگیران و مشترکان صندوق‌های بازنشستگی کشوری، لشکری و سایر صندوق‌های بازنشستگی با تصویبنامه هیات وزیران در فروردین ماه امسال و همچنین اجرای قانون اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری مصوب ۱۹ آبان ۱۴۰۱ مجلس و... است.

توزیع حقوق پرداختی در پایان شهریورماه امسال نیز نشان می‌دهد بیش از ۲۴ هزار نفر بیش از ۲۰/۷ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند.

همچنین محاسبات حاکی از آن است که در ۶ ماهه اول امسال، به طور متوسط ۹۵ درصد حقوق مشمول کسور زمان اشتغال مشترکین، به عنوان حقوق بازنشستگی‌شان پرداخت شده است.

از سوی دیگر توزیع حقوق‌بگیران به تفکیک مدرک تحصیلی در پایان شهریورماه سال ۱۴۰۲ نیز نشان می‌دهد که از میان یک میلیون و ۶۴۱ هزار و ۳۴۰ نفر، ۲۴ هزار و ۶۵۶ نفر دارای مدرک دکترا، ۸۴ هزار و ۱۷ نفر دارای فوق لیسانس، ۴۷۷ هزار و ۷۷۴ نفر دارای لیسانس و مابقی دارای مدارک پایین‌تر تحصیلی بوده‌اند.

همچنین براساس اطلاعات جامعه حقوق‌بگیران در پایان شهریورماه، میانگین سن بازنشستگی ۵۱.۸۵ سال و میانگین مدت پرداخت حقوق ۲۹ سال و میانگین مدت خدمت ۲۸ سال عنوان شده است.

منبع: آرمان ملی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳۵
بازنشسته فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
1
35
این سفسته بازیا چیه در میارید!!!!! حق ما رو ضایع کردین دلیل میتراشید!!! ابله فرض کردین ملتو؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
5
42
ترا به خدا حرف نزنید عمل کنید خیلی از بازنشسته ها ماشین ندارن مریض هستن کار دوم نداره دارن توی زندگی جون می دن این انصاف نیست حق خودمونو به خودمون نمی دین شماها همه مسئول ای بازنشسته های کشوری لشکری هستین توی اون دنیا جلوتونو میگیرم از جیب خودتان به ما نمی خواد بدین حق نفت مونو بدین که اقای خمبینی گفت نفت پول مال مردم است اب برق گاز هم مجانیه کو پس به اجرا گذاشتن حرف اقای خمینی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
خدعه کردن
نجفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
با سلام ملت رو به کمترین ها قانع کردن از ترس اینکه همین یه آب باریکه رو آز ما نگیرند سرمون رو عین کبک کردیم زیر برف بی آنکه بدونیم خودمون رو از خودمون قایم کردیم خدا از دهنت بشنوه از اول سال تا به حال حرفشه که بنا به دستور بانک مرکزی اضافه مبلغ مربوط به حقوق رو برای ما واریز کنند ولی کو گوش شنوا هیچ مسئولی هم پاسخگو نیست وعده پشت وعده ولی عمل کردن به وعده وجود نداره
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
1
26
صندوق بازنشستگی کشوری حقه بازترین ودروغگو ترین ودزدترین صندوق بازنشستگی دربین صندوق هاست چون هیچ قدمی برای بازنشستگان بر نمی دارد
ناشناس
Germany
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
بزار عزه تموم بشه به سوریه برسن حال لبنان درست بشه نواقص عراق حل بشه دزدی ها تموم بشه اگه موند به ما هم میرسند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
0
38
صندوق بازنشستگی کشوری حقه بازترین ودروغگو ترین ودزدترین صندوق بازنشستگی دربین صندوق هاست چون هیچ قدمی برای بازنشستگان بر نمی دارد
ناظر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
3
29
ازاین جدول اگر کسی چیزی فهمیده ماراهم اطلاع دهد.ضمنا اززحمات شبانه روزی مسئولین واطلاع دهندگاهان تشکر دارم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
1
30
منم بازنشسته هستم ولی خداشاهده اصلان خوشحال نیستم چون تورم بقدری بالاست که ده روزاول زندگیم نمی‌چرخد دراین سن هنوزسگ دومی نم کارمیکنم وشبها از ردپا نمیدانم کی میخوابم نمیدانم عدالتی هست یک لحظه به با نشست‌های گشورهای دیگرکنید اونها آدمن یاما
سلمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
2
25
.از چند جا حقوق میگیری .اشک تمساح ریختن بسه .خجالت بکش ‌.حق ملت رو میدید به جاهایی دیگه میخاید کجا رو بگیرید
ا
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
0
24
حقوق ها نسبت به سال گذشته ۱۵۰۰ درصد بی ارزش تر شده است
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
1
28
آمار های چرت والکی میدن، باتوجه به تورم باید ۴ برابر،حقوق میدادن،خجالت هم نمیکشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
0
28
من کهچیزی نفهمیدم رک وراست مبلغرابنویسید خلاص این توضیح مکررات دردی را دوانکرده اون ازوعده همسان سازی اونم ازپرداخت وام سی میلیون با حلول حلول دهن شیرین نمیشه ایکاس شما هم به اندازه ما حقوق میگرفتید وروزشماری اول برج را میکردین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
0
31
هرکاری بابازنشستگان کشوری ولشکری و.... کردیددقیقاًدرپای صندوق های رای درهربرهه اززمان انجام خواهیم داد.این رامطمئن باشید ختم کلام.
فرشید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
0
18
حالا مثلا این جدول را منتشر میکنین چه چیزی را میخواین ثابت کنین یک کارمند با سی سال سابقه که هم اکنون بیست سال هم بازنشسته شده بمدرک کارشناسی وگروه ۱۶ ماهیانهدویست وچهل دلار یعنی روزی هشت دلار حقوق بازنشستگی میگیره واقعا خجالت اوره همین کشوره عراق با همه مشکلات و ببینید حداقل حقکق انجا چقدر است
س
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
0
20
معلم های باز نشسته چند سال قبل ،با۳۰سال خدمت حقوقی ،نمی گیرن،بین باز نشستگان یک تعادل بر لقرار کنید بعد میانگین بگیرید ومقایسه کنید ،
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
2
18
چراحرفی از افزایش بیشتر ازده برابری قیمت ها نمی نویسید که ده روز نرسیده خبری ازحقوق نیست مسولین باید بیشترازاین ها به افزایش حقوق وام بیمه بازنشستگان رسیدگی کنند هفت ماه است وام ضروری ثبت نام کردیم هنوز پرداخت نشده است طبق نظر چشم پزشک عمل چشم انجام دادیم بیمه گفته قرارداد نداریم تمام مبلغ دوازده میلیون راآزاد پرداخت کردیم
طمراث البرزی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
0
18
این جدول حقوق که اعلام کردین منظورتون چی هس میخاین بگین ما خیلی براتون کار کردیم خجالت نمیکشی با این جدول حقوق که براش افتخار میکنی
بازنشسته
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
0
18
خبرهای تکراری اعصاب خوردکن درموردازنشستگان که هیچکدامشان را توزندگیمون لمسش نکردیم .
بازنشسته
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
1
15
خبرهای تکراری اعصاب خوردکن درموردازنشستگان که هیچکدامشان را توزندگیمون لمسش نکردیم .
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
0
15
شوهر من بیمه تامین اجتماعی مشاغل آزاد بوده و بعد از سی سال پرداخت حق بیمه ۱۸درصد تیر ماه 1402باز نشسته شد حقوق پرداختی ماهانه شش میلیون و پانصد هست چرا حقوق مشاغل آزاد باید حداقل حقوق باشه یعنی ازحقوق بیمه کارگری هم کمتر هست شما مسئولین عزیز میتونین با این حقوق زندگی کنین ؟خواهش میکنم فکری به حال بازنشسته های تامین اجتماعی بکنید
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
0
9
شوهر من بیمه تامین اجتماعی مشاغل آزاد بوده و بعد از سی سال پرداخت حق بیمه ۱۸درصد تیر ماه 1402باز نشسته شد حقوق پرداختی ماهانه شش میلیون و پانصد هست چرا حقوق مشاغل آزاد باید حداقل حقوق باشه یعنی ازحقوق بیمه کارگری هم کمتر هست شما مسئولین عزیز میتونین با این حقوق زندگی کنین ؟خواهش میکنم فکری به حال بازنشسته های تامین اجتماعی بکنید
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
0
11
اکثریت بازنشستگان فرهنگی زیر خط فقر زندگی می‌کنند، با نه میلیون و ده میلیون متوسط حقوق و با این قیمت اجاره خانه و اقلام خوراکی این حقوق خیلی کنه تا دهم برج هم نمی رسه. باید همسان سازی همانند حقوق شاغلین طبق قانون مدیریت خدمات کشوری اجرا شود. خط فقر بیست میلیون حقوق بازنشستگان فرهنگی زیر خط فقر هست
مسلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
0
18
مسئولین از دیدن این جدول شرم نمی کنند ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
0
18
واقعا این حقوقهای ناچیز شرم آور است
حسنی
Netherlands
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
1
11
خودتی
بیژن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
0
9
یک میلیون تومان افزایش دادید شاخ رستم شکستید!!!!
غلامحسن کازری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
0
7
باشه !
م.ع
Austria
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
0
6
خدا رو شکر بعد از مدتها دولت کار آمد به یک جواب نهایی رسید،اگر موردی نداره مراتب سپاس ما را اعلان بفرمائید،به امید اعلان تاریخ دقیق اجرای همسان سازی حقوق بازنشسته ها و کارمندها??
م.ع
Austria
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
4
4
خدا رو شکر بعد از مدتها دولت کار آمد به یک جواب نهایی رسید،اگر موردی نداره مراتب سپاس ما را اعلان بفرمائید،به امید اعلان تاریخ دقیق اجرای همسان سازی حقوق بازنشسته ها و کارمندها??
ناشناس
United States of America
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
3
10
هر روز یک بحر طویل تکراری میگذارید وبجای اضافه شدن حقوق از من باز نشسته اموزش و پرورش مهر ماه ۱۴۰۲ کسر کرده اند نه اضافه کلاه سر کی میگذارید که حرفتان با عملتان متفاوت است
زین العابدین میرحسینی
Germany
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
1
9
چرا اینقدر دروغ
اینا مظلمه داره
من با سابقه سی سال و سه ماه هنوز همون
هفت و خورده‌ای میگیرم
ناشناس
Germany
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
1
10
چه مسخره بازیه از صندوق ندزدین به همه میرسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
1
11
واااآااای براخرت شما مسئولین
اگه دنیای آخرتی داشته باشه که مردم را بی اعتقاد کردین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
2
13
این حرف ها سالهاست از دهان این افراد در آمده و هیچگونه پشتوانه عملی نداشته و نخواهد داشت البته نزدیک انتخابات است
انسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
1
7
سلام بازنشسته جهادی که سالها به آنها سنگر سازان بی سنگر می گفتند کلیه ا ازدست داده نوه اش بی سرپرست شده دختر کوچکش دانشجو شده واقعا لباس مناسبی نداشت برای دانشگاه پسرش همسری ندارد خودنقرس وهزاران بیماری دیگر حقوق به کجایش برسد بای ذنب قتلت زنان خانه دار جهادی را حقوقی بدهید
بازنشسته بنده خدا
United States of America
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
0
7
اگر به خدا و قیامت اعتقاد دارید همسان سازی را اجرا کنید حق مسلم بازنشسته ها را به خودشان پر داخت کنید والا زور شما به ما بازنشسته ها می‌رسد حق مارا می‌خورید رژیم منحوس صهیونیستی هم زورش به غزه می‌رسد وحقشان را میخورند .ظلم در هر جایی باشد ظلم است سعی کنید در قیامت در محضر عدل الهی باهم محاکمه نشوید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
1
8
خدا لعنتتون کنه خودتون چقدر می گیرید بازنشسنه گناه داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
1
7
بانک سپه وام ۴۰ میلیونی داده به من بازنشسته ارتش و ۶۳ میلیون داره می گیره این دوزدی بزرگ رو کسی نیست جلوش رو بگیره کاش نزول بود بهتر حساب می کرد از نزول بیشتر سود داره می گیره خدا برای بانک سپه نسازه که من ارتشی رو داره می چلونه
صمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
0
6
این آمار تکراری بی معنا چه چیزی را نشان می دهد.کجاش میزان پرداختی و اضافه حقوقه...از خدا عوض بگیرین که فقط با روح و روان این قشر فراموش شده بازی میکنید...بابا خیلی مسلمانید
..
محمد تیموری
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
1
2
هر چه دولت بعد تصمیمات و مشاوره مدیریت و غیر ه اعمال شد دیگر نباید به دولت و بقیه فشار اورد من نظرم این است نظرم شخصی هست و باید کمک حال باشیم والا رقم بالا مشکل ساز نیست بلکه بد و بدتر هست که بدتر نکنیم و بد را انتخاب خوبه اگر دولت و رهبر م را میخواهم
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
1
3
میانگین حقوق کشوری را قضات دادگستری و اعضای هییت علمی و رتبه بندی معلمان بالا برده والا هرساله با تورم ۴۰ الی ۶۰ درصد حداکثر ۲۰ درصد حقوق زیاد شده ۱۴ فروردین هر سال که برای خرید می رویم از افزایش قیمتها‌‌ی شوکه می شویم و تا پایان سال کالا هاچند بار افزایش قیمت پیدا می کنند ولی سهم ما همان ۲۰ درصد اول سال هست
علی رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
0
7
با چرت وپرتا خودتون رو توجیه نکنید به فکر این بازنشسته ها باشید و قانون همسان سازی رو اجرا کنید
بازنشسته کشوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
0
10
بازنشستگان همسان‌سازی می خواهند بعد از اجرای رتبه‌بندی یک ریال به بازنشستگان اضاف نشده است شما آمار تحویل بازنشستگان می دهید
بازنشسته کشوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
0
7
بازنشستگان همسان‌سازی می خواهند بعد از اجرای رتبه‌بندی یک ریال به بازنشستگان اضاف نشده است شما آمار تحویل بازنشستگان می دهید
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
1
6
سی سال کار کردیم وهر ما سی درصد از حقوقمون رابابت بیمه وباز نشستگی کسر کرده اند یعنی معادل ده سال حقوق یک باز نشسته آنوقت می خوان حقوق اضافه کنن مثل اینکه از جیب پدرشون می خوان بدن در صورتیکه حقمون وباید طوری اضافه کنن که نه سیخ بسوزه ن کباب ولی افسوس
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
0
9
چرا با بازنشستگان بازی می کنید از زمان اجرای رتبه‌بندی بازنشستگان هم طلبکار هستند اینها را بپردازید و حکم بزنید از سال‌های قبل می گویید این همسان‌سازی هم مربوط به دولت گذشته هست شما تا حالا ۱۴همت خودمان هم پرداخت نکرده اید
محمدرضا محمودیان
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
0
8
بازنشسته ی آموزش وپرورش هستم
رفیقم اخرای خدمت با مدرک فوق دیپلم در پتروشیمی حقوقی بین ۳۵ تا ۴۰ تومان میگرفت که باز نشستگی ایشون هم قطعا بر مبنای همان حقوق بوده
من دبیر با لیسانس و ۳۰ سال سابقه کاری ۱۲ میلون ...
خروجی پتروشیمی کود و ......
خروجی آموزش پرورش انسان . آینده سازان
بازنشستگان محترم عذر خواهم ، قیاسم صرفا از جنس بی عدالتی در اداره ی کشور میباشد
مختصر میگویم عزت و اقتدار و عمر ما را با بدترین بی عدالتی و اداره ی افتضاح گونه ی کشور در نزد همسر فرزند و جامعه از بین بردید
اگر وجدان دارید بدانید که بخشیده نمی شوید
دادا
United States of America
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
0
8
پخه حقوق.....
سکینه
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
0
4
َشما چرا از افزایش حرف میزنیدبعدا حرف را عوص میکنید تفره میرید به جایه حواب درست حسابی
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
0
4
همه خبرسازی ها کار رسانه های طرفدار دولت.هی خبر دروغ می سازند ولی هیچ همسان سازی درکار نیست !بازنشست شدیم ،حق بازنشستگیمان را بعداز یک سال ونیم دادند آنهم بصورت تکه تکه، انگار که گدایی می کنیم و آخر معلوم هم نشد باپولمان چه کردیم! این است عدالت !
کشاورز
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
1
5
آمار حقوق بگیران مسولان و نمایندگان مجلس رو منتشر کردید؟؟؟؟؟ آمار حقوق ریس کل آموزش و پرورش و معاونانش رو منتشر بکنید شهرنیوز محترم...
بازنشسته یتیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
0
3
بعد از این همه نظرات مختلف در مورد ظلمهایی که به بازنشستگان شده و میشه چه نظری میشه داد خدایی این مسئولين چطور شب ها راحت میخوابن چطور میخوان جواب خدا رو بدن با حقوقهای نجومی ومادامالعمر چون اونا بازنشستگی ندارن وتا روزی که بمیرن ازاین خوان کرم که از طریق همین ملت که باز نشسته ها هم جزو آنها هستن سره این سفره پهن شدن ومیخورن یه آب هم روش برا چی باید فکر مارو باید بکنن خواهش میکنم اینقدر شعار ندین وتیتر روزنامه هارو با این چرندیات پر نکنید . چقدر دروغ. شما حرف رهبر وریس جمهور رو هم به سخره گرفتید
باز نشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
1
3
چندین سال که دو مغلطه در کشور براه انداختند یکی میانگین و دیگری جمله (درهمه کشورها اینگونه است) با این دو مغلطه سر همه کلاه میگذارن . میانگین ، یک مغلطه عددی است که از جمع بالاترین و پایینترین بدست میاد تعداد بالاترین ها کم است اما تعداد پایین ها زیاد است . دیگری اینکه کجای دنیا اینگونه است که قیاس ناروا بوده و مغلطه است.
بختیارصمدیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
0
2
خواهشا این مطالب چرت رامطرح نکنیداین جدول مسخره که هرازچن گاهی رومیکنین چیه؟ خدالعنتتون کنه خدابه حق فاطمه زهراآبروتون راببره که آبرویی واسه بازنشستگان نذاشتین انشالله آه همین عصابه دستان دامن شمامسعولین بی عار راخواهدگرفت
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
0
4
سلام من بازنشسته۱۴۰۰ با مدرک فوق لیسانس و ۳۱ سال کار حکم حقوق ام ۱۴ میلیونه که حقوقم کفاف ۱۰ روز زندگی کردن رو میده . از کدوم افزایش حقوق حرف می زنید . کلاه سر کی میزارید . واقعا وجدانتون راحته؟
سیدناصر
Canada
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
0
3
ماکه متوجه نشدیم طوری نوشتی که فقط خودت مفهمی اینقد تکرارکردی یک متن رااصل مطلب رابنویس جقدر بازنشسته چقدر فوتی یعنی چه؟
مجید عباسی
Japan
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
0
2
تکراری
حسین رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
0
4
باسلام لطفآفکرهمسانسازی باشید این مبالغ که ذکرشده جواب هزینه زندگی نمیدهد
حسین رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
0
2
چرااین همه منت میذاریدحقوق من طی۳۰سال خدمت وحالاهم۸ساله بازنشسته ام هیچ افزایش نداشته ازاول استخدام۲۰۰دلاربوده حالا هم همان۲۰۰دلاره میگیدنه حساب کنید
محمدرحمانی
India
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
0
1
بازنشسته درایران یعنی مرده متحرک ولی دراروپا انسان باارزش وباتجربه واحترام وبعدازبازنشستگی حقوقشون درواقع بیشترمیشه ولی چون ایران کشورمسلمان حقه بازهستش بعد سی سال کارکردن وبازنشستگی بایددرحقیقت بمیره ظلمی که به بازنشسته‌ها درایران میشه به مردم غزه اسراعیل نمیکنه خلاصه گفتم بع بازنشستگی بمیره خیلی بهتره تابااین تورم کناربیاد
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
0
3
متاسفم برای خودم و ملتم
زیور
United States of America
۰۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
0
3
حیف که میگین توهین نشه !خجالت نمی کشین با روح وروان بازنشسته ها بازی می کنید با این عناوین فریبنده تون
واقعا خدا ازتون نگذره ،البته اگه اعتقاد داشته باشید
همین شماره
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
0
3
سلام خسته نباشید بخاطر خدا حقوق بازنشستگی مارو اضافه کنید بچه معلول شهریه آسایشگاه آزاد زیر نظر بهزیستی واریز میکنم اجاره خونه میدم بازنشسته سال 87 بخاطر خدا کمکم کنید ممنونم
امین
Canada
۰۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
1
2
خداازتون نگذره ،هیچ بویی از انسانیت ،شرف ،نبردین ،از خودتون حرومزادهتر خودتونید ،بازنشسته بدبخت ۳۰ سال مثل سگ کار کرده ،الان که موقع استراحت وارامششه ،فقط دنبال اینه که جلوی بچه هاش ،عروس وداما ش حجالت نکشه ،اخرشم هم میشه سکته
پژواک
United States of America
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
0
1
یک خدا بیامرزی در دهه پنجاه ودر اواخر دوران پهلوی از آینده ایران گفت و از وحشت بزرگ که در آینده ایران و ایرانی را از پا در می‌آورد.
حسن بن رشید
United States of America
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
0
1
تابحال بااین اعداد وارقام مارا ببازی گرفته اید فقط وعده وعید می‌دهد عملکردتان زیر صفر است حتما این وعده ها هم بخاطر انتخابات پیش رو است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
من با ۳۲ سال پرداخت بیمه وسخت زيان آور دارم ۶۴۰۰ میگرم شما میتونید بااین حقوق مستاجر هستم چرا دروغ میگن از جدول کسی متوجه نشد چی گفتین کلان سرکار هستیم
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
0
1
در انتخابات شرکت کنید درست میشه
اذراحمدی دارانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
0
2
بزک نمیر بهار میاد آمار تکراری از مال پدرتان مید
هید دروغ دروغ دروغ خجالت بکشید
م.ه
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
سلام .انسان‌اگه‌وجدان‌نداشته‌باشد‌‌فرقی‌باکثیفترین‌حیوان‌نمیکنه،حالا‌اگه‌.اسم‌انسان‌روخودتان‌‌میزارید‌پس‌‌وجدانتان‌هم‌قانعه‌کنید‌که‌بااین‌‌دوریال‌میشه‌نفس‌کشید.توهر‌جوامعی‌وقتی‌کارگر‌وکارمند‌نباشه‌رییس‌‌برای‌چیه‌وزیر‌چه‌عددیه‌‌‌.اگه‌نمیدانی‌بدان‌چوپی‌تودست‌خداست‌کهاز‌بغل‌کلت‌ریشه.باید‌توقاره‌افریقا‌دنبالش‌بگردن‌.باتوامکه‌صدبه‌بالا‌میزاری‌توجیبی........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
0
1
بازم دروغ.. خسته نشدید از این همه وعده های دروغ... شما بازنشسته ها را له کردید..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
0
1
با سلام و خسته نباشید
بنده از کار افتاده ام و بیماری صعب العلاج یعنی خاص و خود ایمن و معلول از ناحیه دست چپ از مچ بالاتر در حادثه برق گرفتگی فشار قوی قطع کردن و مدرک تحصیلی فوق دیپلم و ردیف رئیس اداره با آخرین گروه 13 تقریبا 23 سال و چند ماه ازکار افتاده عادی نوشته اند یعنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
0
1
ماسفت نظرم تمام نشده ارسال شد ادامه :
این کلمه یعنی چی از کار افتاده عادی 3 سال هم دولت داد در حال حاضر تقریبا 26 روز حقوق دریافت می کنم با این مبلغ فقط پنج روز اول ماه زندگی میکنیم چون یا قسط های وام و قبض آب و برق و گاز و تلفن و شارژ ساختمان و گرفتن کد رهگیری یا خرید دارو های مربوط به بیماری و دارو های غیر خودم و همسرم به صورت آزاد که بهم تکمیلی هم هزینه هارو نمی دهد داروهای مربوط به همسرم که اصلا پرداخت نمی کند باید بیماری خاص داشته باشی تا هزینه هارو پرداخت کنه بخدا قسم با سیلی جلوی داماد و عروس وبچه هام و نوه ها صورت مونو سرخ نگه داشتیم چرا دریافتی بازنشسته هارو باز نگری نمی کنید همسان سازی چی شد چرا دولت اجرا نمی کنه پول فروش یک گشتی نفت همه این مشگل آن و حل میکنه اگر ... ما بازنشسته های کشوری دیگه کم آوردیم کلا برای تمام کارمندهاچه تامینی چه کشوری چه خرید خدمت و قراردادی همه و همه یه کار اساسی انجام بدید ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
0
1
ماسفت نظرم تمام نشده ارسال شد ادامه :
این کلمه یعنی چی از کار افتاده عادی 3 سال هم دولت داد در حال حاضر تقریبا 26 روز حقوق دریافت می کنم با این مبلغ فقط پنج روز اول ماه زندگی میکنیم چون یا قسط های وام و قبض آب و برق و گاز و تلفن و شارژ ساختمان و گرفتن کد رهگیری یا خرید دارو های مربوط به بیماری و دارو های غیر خودم و همسرم به صورت آزاد که بهم تکمیلی هم هزینه هارو نمی دهد داروهای مربوط به همسرم که اصلا پرداخت نمی کند باید بیماری خاص داشته باشی تا هزینه هارو پرداخت کنه بخدا قسم با سیلی جلوی داماد و عروس وبچه هام و نوه ها صورت مونو سرخ نگه داشتیم چرا دریافتی بازنشسته هارو باز نگری نمی کنید همسان سازی چی شد چرا دولت اجرا نمی کنه پول فروش یک گشتی نفت همه این مشگل آن و حل میکنه اگر ... ما بازنشسته های کشوری دیگه کم آوردیم کلا برای تمام کارمندهاچه تامینی چه کشوری چه خرید خدمت و قراردادی همه و همه یه کار اساسی انجام بدید ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
0
1
کمترین حقوق بازنشتگی یا همان مستمری بنده دریافت می کنم کع فقط ده میلیون است واقعا این انصاف است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
0
1
کمترین حقوق بازنشتگی یا همان مستمری بنده دریافت می کنم کع فقط ده میلیون است واقعا این انصاف است
ف .صرای
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
0
0
نه وکلا ونه دولتیها هیچ کدام دلسوز و خدمت گزار مردم به ویژه بازنشسته ها نیستند خودشان حقوقهای میگیرند که باور کردنی نیست حالا که انتخابات نزدیک شده وعده هایی میدهند که یک هزارم آن هم اجرا نخواهد شد چون همه دروغی بیش نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
0
0
از ما گذشت ولی خدا در این دنیا و در آن دنیا از باعث و بانی اش نگذرد
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
0
0
خجالت نمیکشید همچین عکسی گذاشتید ؟با این حقوقها و هزینه ها فقط باید گریه کرد ،نه این لبخند احمقانه ،انگار که ویزای آمریکاش درآمده ،واقعا دست برنمیدارید از سر کچل بازنشسته ها ،بذارید به درد خودمون بمیریم.
محمد
Romania
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
0
0
همه میدانند یک قرون به کسی داده نمیشه هرماه به طریقی از حقوقمان کسر میشود تا حالا بیمه نداشتیم حالا داریم یا افزایش بیمه تکمیلی که سه برابر شدا و پرداختی مارا چند ماه نگه میدارند و کامل نمی دهند من تعجبم چرا شما همیشه تیتر می زنید حقوق بازنشستگان صد ملیون میشهمطلب دیگری ندارید اتیه سازان بیمه تکمیلی که پول بکسی نمیده ما را عارت میکنند شما وازدگان هم فقط کارتان و نان تان شده در شیپور دمیدن من شک دارم شما کمی فکر و عقل داشته باشید خجالت بکشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
0
0
سی سال خدمت کردیم هر سال افزایش حقوق ،،بازنشیته شدیم افزایش حقوق اما این حقوق و افزایش هیچ وقت مشکلی از زندگی کارمندان جز ،باز نکرده فقط یک عده خاص از این سفره متنعم هستن ،،که برا همه معلومه ،جلوی تورم را بگیرید ،جلوی بی عدالتی و بی انصافی را بگیرید ،کارمندان عادی زیر بار این بی مدیریتی و بی انصافی له شدند ،،کمی خجالت بکشید ،توانش را ندارید کنار بکشید
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
0
0
خدایا به مسولینی که به اسلام مثل دکان کاسبی نگاه می کنند از این مملکت ریشه کن بفرما و انها را نابود بگردان تا مردم از دست زبان انها رهایی یا بند امین یا رب الالمین
ناشناس
United States of America
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
0
1
اطلاعات چرت و پرت ندید ، این خبرها صد بار گزارش شده ....

عدالت نیست ، هیچ نیست ...

آنچه پاک است احتیاج به تبلیغ ندارد
جنس خراب ، رسوا می شود
????????????????
ناشناس
United States of America
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
0
0
اطلاعات چرت و پرت ندید ، این خبرها صد بار گزارش شده ....

عدالت نیست ، هیچ نیست ...

آنچه پاک است احتیاج به تبلیغ ندارد
جنس خراب ، رسوا می شود
????????????????
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
0
0
درتمام وقت حکام تشویش افکار عمومی در ای ۴۵ سال حکمت ناب بوده وهست یا جریمه هایا نقص فنی توقیف خودروها یا گرانیها همش ب ضرر ما مردم ستم دیده بوده وهت هی میگند چرا طلاقها زیاده شبانرور کار میکند شب مرده بر بستر خواب میروند چرا بفکر مردم کشور جوانها وتمام مردم خوب کشور نیستید اینهایی ک در همجور در صحنه اینقلاب بودند هستند فقط یک درصد گرفتید
محمد مشهد
Germany
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
0
0
من بازنشسته فرهنگی با۶۴ سال سن واین حقوق ناچیز، مریضی وگرفتاری، یارانه من راماه مهر ندادند، روزی یک کیلو سیب زمینی نمیشه، من آیا با این سن و سال واینحقوق ناچیز چگونه ماه را به پایان برسانم خدا مگر خودش رحم کند باگرانی بی‌ارزش بودنپول ملی لطفا یارانه مارا قطع نکنید سه نفریم لا اقل یک سوراخ بسیار کوچک رو شاید بگیره
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
0
0
خدا لعنتتان کنه شما افزایش سال 99 روحانی را هم حساب کردین تا درصد را به 42 برسانین این سفسطه ها چیست که تحویل مردم می دهید غیر از 20 درصد اول سال هیچ افزایشی نبوده حتا یک ریال نمیدانم چه مقدار و از طرف کدام نماینده ها پول میگیرید تا این ترهات را ببافید و منتشر کنید ?
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
0
0
سلام لطفا حقوق خانواده شهدا چه بسیجی و چه سپاهی لشگری و کشوری باید مساوی باشد اگر کسی لیسانس دارد فرقی نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
0
0
سال گذشته هم گوشت کیلویی ۲۴۰ هزارتومان بود امسال ۶۰۰ هزار تومان
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
0
0
مسخره این جدول مبلغ پرداختیه یادرصد تعداد نفرات
گل نثا اکبری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
0
0
سلام دوستان خواهشا یکی جواب بده کسی حقوق بازنشستگی کشوری آبان ماه که ۲۸ هم تمام شد وحقوقش راازطریق بانک صادرات دریافت میکند تاالان براش واریز شده یاخیر؟ حتی یک جواب کوتاه خواهشا درحدبله یاخیربخدانگرانم نکنه حقوقم راقطع کردند؟
فاطمه کریمی
United States of America
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
0
0
بنظر خودتون آیا بعد سی سال کارکردن بیست سال بازنشستگی روا می باشد حقوق ۱۲/۵بی انصافها به تورم نگاه کنید.سال۵۶عیدی بنده یک سکه کامل بود که الان شده ۳۲ اگر با تورم پیش می رفتید باید نصیب من ۴۵ میلیون می شد.انان که در اتاقهای فکر شما مغز نداشتند را به چالش می کشند کجای این مملکت هستن.بداشون متاسفم من فوق دیپلم استخدام درسال۵۶ هستم.فاتحه به مغز های تهی شما .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->